ja juz skonczylam dzien 27 lekko nie bylo juz tylko ok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o Akwariach Strona G│ˇwna -> Szukam Modˇw

Juukla
Znawca



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 18:25, 09 Kwi 2014    Temat postu: ja juz skonczylam dzien 27 lekko nie bylo juz tylko ok
 
Ja kupiłam go w sklepie z akcesoriami fryzjerskimi w Łodzi (róg Rzgowskiej i Paderewskiego, obok tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale Edyta szybko wiednie.
[link widoczny dla zalogowanych]
z g├│ry bardzo dzi─Ökuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No spa to jeden z podstawowych lek├│w i jezeli nic wiecej sie nie dzieje to super.
[link widoczny dla zalogowanych]

takie te poszerzane sa ┼Ťwietne....kurcze te proste i zw─Ö┼╝ane sa obciachowe. [link widoczny dla zalogowanych] da─ç kefirek, co
Uciekam przed nim i unikam go jak ognia a on jak przyjdzie niedopity to bez powodu potrafi mnie zwyzywa─ç od najgorszych, k.... papa powodzonka Skr├│ci┼éam nicka poza tym....ja zazwyczaj ubieram szpilki :] Pani doktor zaskoczona by┼éa moim trafnym okre┼Ťleniem dolegliwo┼Ťci i bezproblemowo wyda┼éa skierowanie do poradni rehabilitacyjnej... [link widoczny dla zalogowanych]
niewidoczne ale odczuwalne. chodzi o jakie┼Ť kontrakty i aplikacje um├│w wy┼é─ůczno┼Ťciowych? Jak podaje British Sleep Association, trzy i p├│┼é miliona ludzi wierci si─Ö i przewraca z boku na bok ka┼╝dej nocy, nie mog─ůc zasn─ů─ç. rozszerzasz c*pke tak, zeby lehtaczka byla na wierzchu i celujesz woda. dzieczyny, ktore dzis zacze┼éy, macie ustalone ile chcecie glodowac? S┼éowem, od kobiety oczekuj─Ö ┼╝eby by┼éa partnerk─ů tak w ┼é├│┼╝ku jak i w ┼╝yciu codziennym. Chodzi mi o Szczecin.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwa┼╝am Forsen za pastylk─Ö cudown─ů na spokojny sen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze o kontakt na [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[15.03] 08:56 Myrevin Inaczej mo┼╝e wda─ç si─Ö zaka┼╝enie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze o odpowiedz:|
http://www.amway.pl/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do nad┼╝erki kt├│r─ů mam, to powiedzia┼éa, ┼╝e wyniki cytologii s─ů dobre, nie wida─ç zmian ┼Ťr├│dnab┼éonkowych (moja Gin jest te┼╝ po┼éo┼╝nikiem i cytologiem).
Powiedzcie mi dziewczynki co na przekaski jecie??

Fotoodmładzanie twarzy w dobrej cenie 299zł. [link widoczny dla zalogowanych] a do masażu polecam jak już [link widoczny dla zalogowanych] ite-110-ml.html
ferry widocznie tak─ů ma┼é─ů masz aktywno┼Ť─ç fizyczn─ů jak ja dam rad─Ö w tym zderzeniu z rzeczywisto┼Ťci─ů po 2 miesi─ůcach na zwolnieniu?? nie, nie wybieram si─Ö w og├│le do TO, mam podyplom├│wk─Ö z wyceny nieruchomo┼Ťci, a praktyki zaczynam w PTRM. Czy ktoras z dziewczyn wie gdzie w Opolu lub niedaleko od Opola jest dobra, przestronna sauna z mo┼╝liwo┼Ťci─ů rezerwacji dla kilku os├│b (3-4 kobiety)? W dniu wizyty jeszczze raz rejestrujesz si─Ö ju┼╝ na miejscu. [link widoczny dla zalogowanych]
To ┼╝e jestem \czysta\ napawa mnie du┼╝ym optymizmem - ten rok na 100% b─Ödzie lepszy od poprzedniego! Juz ytle mam tego kolczyka,┼╝e chyba moge sobie na to pozwoli─ç... heh a tribiotik to serio super masc kup sobie!!i przemywaj sobie z 2 3 razy dziennie spirytusem i smaruj ta mascia jak bedzies zzmiala ze 2 razy rano i wieczor;p pozdroo Mam nietypowe pytanie biore od dzis luteine na wywolanie , nie mam wogole okresu gdy go poprzednio nie wywolam zaznaczam ze 2-3 razy w miesiacu jestem pod stala kntrola gin. Szkoda, ze linkow nie da sie podac... probowalam juz dwa razy w domu farbami z loreala ale dalej sa rude;( SPIERNICZAM!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö z samymi szybkimi numerkami, to Ty w nerwic─Ö wpadniesz...
http://www.stwardnienie-rozsiane.org/Cwiczeni a-dlloni-i-palcow-t122.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem jak ty, ale ja nie chciałabym zlizywac smietany ani niczego innego z fiuta jakiegos faceta, poza oczywiscie skarbem mojego meżczyzny
[link widoczny dla zalogowanych]
W aglie mieszkam , bywam tam ostatnio malo, bo dlugo siedze w pracy.
byc moze sie znamy pozdrawiam i odpisz na mial on110@wp.pl pozdrawiam wszystkich leczacych sie w polanicy
Dawno mnie nie było.
ja mam 169 cm i wa┼╝─Ö 51 kg, a nie jestem szkieletorem, ale przy Jab┼éczy┼äskiej to wygl─ůdam jak sucharek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi o diet─Ö, to nie ma ┼╝adnych przeciwwskaza┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Również mam kręcone włosy i nieumiem sobie z nimi poradzić.

e. [link widoczny dla zalogowanych] Ja jestem baaaaardzo zadowolona.
Pocieszam sie troche tym ze jak widze nie tylko ja mam taki problem. paj─ůkbuj to preparat super je┼Ťli kto┼Ť ma w domu paj─ůki to radz─Ö go kupi─ç chocia┼╝ jest drogi to dzia┼éa poradzi┼éam jej ┼╝eby go kupi┼éa je┼Ťli chcecie to mog─Ö wam j─ů opisa─ç chcecie?napiszcie [link widoczny dla zalogowanych] 2.html Troche sie boje ale ju┼╝ sie zapisa┼éam i chce to zrobic. we wrzesniu bylam 2tyg w polsce.a teraz zanosi sie, ze moze w listopadzie uda mi sie wyskoczyc na kilka dni juz sie ciesze, chociaz to nic pewnego. [link widoczny dla zalogowanych]
Mi to pomog┼éo. Lekarka powiedzia┼éa, ┼╝e moje ci┼Ťnienie to z nadwagi, to mo┼╝e teraz L zadzia┼éa podw├│jnie- strac─Ö nadwag─Ö i ci┼Ťnienie. Na Atkinsie ju┼╝ dawno nie jestem, ale niedawno robi┼éam cdk i doczyta┼éam, ┼╝e za du┼╝o bia┼éka mo┼╝e wytr─ůca─ç z ketozy. Wiek , szczuplo┼Ť─ç , tu nie gra roli ..choroby o ktorych pisze atakuja wszystkich jednakowo Strasznie mi sie d┼éu┼╝y┼é ten tydzie┼ä bo stale czekam na efekty a ich nadal nie ma takich jak bym chcia┼éa. zaj**a┼éa bym ci─Ö t─Öp─ů ┼╝yletk─ů!!! jak desperatnie ie bede podrywac gosci w markecie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz na suche w┼éosy jest dobry olejek rycynowy - tylko uprzedzam, jest bardzo t┼éusty, ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝esz na┼éo┼╝y─ç raz na tydzie┼ä albo nawet dwa razy.
nie pomagajcie mi bo i tak ju┼╝ mi to przechodzi !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam takiego za oknem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pol godziny masakry.

Szef sie ze mnie smieje, ze jako Polka powinnam byc bardziej wytrzymala na niskie temperatury a ja paradoksalnie jestem tam najwiekszym zmarzluchem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z drugiej strony wszystko zalezy od Ciebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po 20 minutach było po wszystkim. [link widoczny dla zalogowanych] Kolacja:
To dobrze A ty Kochana duzo palisz?moze Twoja polowka tez pali, przez co jeszcze trudniej jest Ci rzucic? ja w zasadzie zdecydowa┼éam si─Ö na t─ů operacj─Ö ,bo wiesz, nie chc─Ö sie juz wi─Öcej zastanawia─ç , czy juz z tego zrobi┼é sie rak , czy nie.Guz ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci metaplastyczne , czyli sk┼éonno┼Ťci do przetwarzania si─Ö . Ale Ty czego┼Ť nie rozumiesz.. Zgadzam si─Ö z ostatanim wpisem, aeroby spalaj─ů t┼éuszcz i do tego do┼é─ůczy─ç mo┼╝na brzuszki i np hula-hop a to ju┼╝ na pewno przyniesie oczekiwany efekt Id┼║ do lekarza - je┼Ťli nie jest za p├│┼║no to dostaniesz dosy─ç drogie leki. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz nauczona na swoich b┼é─Ödach mog─Ö z ca┼é─ů stanowczo┼Ťci─ů poleci─ç Wam jak nie da─ç si─Ö oszuka─ç. 1000 z premi─ů na r─Ök─Ö. Bede Was kochane grubaski na bierzaco informowac jakie sa postepy w traceniu moich NIE kochanych kilogram├│w. po diecie macie jak w banku obni┼╝k─Ö poziomu hormon├│w tarczycy, obni┼╝k─Ö poziomu leptyny, w efekcie spowolnienie metabolizmu, zwielokrotnione ryzyko jojo po diecie. a jak ja rodzilam, to tez sal zabraklo i upchneli mnie na oddzial zakazny czy jakos tak, no i za kazdym razem, jak wszedl ktos do sali to sie na mnie krzywo patrzyl i maz ciagle tlumaczyl, ze tam rodze bo inne porodowki zajete. preferuj─Ö czu─ç bezpo┼Ťrednio cia┼éo bo u mnie np powodowa┼éo to md┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
O, jeszcze co┼Ť mi si─Ö przypomnia┼éo.
Nagroda jest dobrym pomyslem Ja sobie kupuje ladniutki gorsecik na lato zamiast koszulki na ramiaczkach
szkoda mi ich bylo strasznie , co oni maja za zycie nie dosc ze swiat pelen rasistow , oni zero perspektyw ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Terapeuta oferuje mo┼╝liwo┼Ťci alternatywnych zachowa┼ä, pomaga pacjentce przesta─ç si─Ö objada─ç,
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o Akwariach Strona G│ˇwna -> Szukam Modˇw
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin